Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Inspirujące Gry Symulatory 7438

Inspirujące Gry Symulatory 7438

Wszystko co musisz wiedzieć przed zakupem Farming Simulator 19

W obecnym etapie symulatory wysypują się jak grzyby po deszczu. Trudno natomiast w obecnym grzybobraniu znaleźć coś, co będzie czarne a nie przyniesie nam bólu żołądka. Takim swoistym prawdziwkiem można określić serię Farming Simulator, która szybko z wielu lat przyzwyczaiła nas do profesjonalizmu w gry życia rolnika.

Muszę przyznać, że z kolekcją Farming Simulator nie miałem nigdy do działania. Nie raz obiło mi się o uszy, że muzyki te ćwiczą rekordy marek w Polsce, ale ciągle znajdował to za coś absolutnie nie dla mnie. Mimo wszystko w obecnym roku postanowiłem sprawdzić, z czym zatem się je.

Wszystko co musisz wiedzieć przed zakupem Farming Simulator 19

Farming Simulator 19: Platinum Expansion to działa z szwajcarskiego studia Giants Software. Seria może pochwalić się już ponad 10-letnim stażem, z momentu wypuszczenia w 2008 roku Farming Simulator Classic. Od tego punktu kolejny gry stopniowo się rozwijały, dodając nowe mechanizmy, sprzęty i naprawdę mocno. W odsłonie z numerkiem 19 twórcy zalecają się ponad 100 markami oraz ponad 300 rodzajami pojazdów oraz instytucji rolniczych. Zdecydowanie spełnia to uczucie, a do bieżącego w wersji walki z numerkiem 19 dała marka John Deer, czy największy producent osprzętu rolniczego na świecie. W dziewiętnastce do stworzeń hodowlanych dodano konie, a z obecnych roślin uprawnych mamy bawełnę oraz owies, co bezpośrednio ogranicza się z pojawieniem koni.

Wszystko co musisz wiedzieć przed zakupem Farming Simulator 19

Tak ukazują się informacji w najnowszej odsłonie serii, i teraz przejdźmy do tego, co właściwie właściwie możemy tu robić. Jako że jestem świeżakiem w cyfrowym farmingu, i moja mała myśl o uprawie roli czerpie z uwadze poczynań rolników w polskiej wsi, to potrzebował zapoznawać się wszystkiego praktycznie od zera. Takim jak ja z pomocą przychodzą zorganizowane przez twórców samouczki, które uczą zasad prowadzenia działalności na naszych miejscach. Dowiemy się tutaj, jakich sprzętów użyć do zbioru pszenicy, nawożenia upraw albo jak belować słomę oraz siano. Gra nauczy nas jeszcze jak ścinać oraz tworzyć do transportu drzewa. Samouczków jest tak wiele oraz podejmują nam bardzo wartościowych informacji przed rozpoczęciem prace.

Samą karierę możemy zacząć, wybierając sam ze stopni trudności. W najpopularniejszym na wyjazd dostajemy wstępnie rozwinięte gospodarstwo, z domem, czterema polami też z gotowym sprzętem potrzebnym nam do rozpoczęcia działalności. Dostajemy także 100 tysięcy na dalsze wydatki. Drugi stopień trudności to teraz nie przelewki. Tutaj na wstępu dostajemy jedynie 1 250 000 pieniędzy, jednak nic gra tym. Musimy to kupić pole oraz potrzebne maszyny, żeby w zespole rozpocząć zabawę. Trzeci etap jest podobny do różnego, spośród aktualnym iż na wyjazd otrzymujemy tylko 500 000, i opłaty za sprzedaż artykułów są znacznie niższe, przez co trudniej jest się dorobić. Ja oczywiście długo się nie myślał oraz wybrałem pierwszy etap trudności, żeby przyswoić sobie podstawy rozgrywki.

Wszystko co musisz wiedzieć przed zakupem Farming Simulator 19

Na wstępie naszej sprawy mamy niski przewodnik, który dostarcza nam informacje. Wsiadamy a w kombajn i kosimy wyrośniętą już pszenicę. Potem dalszą robotę zlecamy pracownikowi, i my przesiadamy się do traktora z podpiętym siewnikiem i obsiewamy puste pole. Następnie samouczek się kończy i poleca nam obserwować znaczniki kolejnych misji, które… zupełnie się nie pojawiają? Nie wiem, czy coś przeoczyłem, ale przez około 20 godzin gry na samym zapisie nie dostałem kolejnych zadań, a reszty musiałem pokazywać się sam. Dobra, jakąś tak informację korzystał z samouczków, wtedy nie istniałoby tak źle. Znalazłem sklep, tam znalazłem maszynę do belowania i wróciłem zebrać słomę z miejsca. A właśnie po dobrym czasie dowiedziałem się, że istnieją także zgrabiarki, które umożliwiają zbiory rozrzuconej słomy.

Na wstępie gry napotykałem ścianę wiele razy. Na dowód kupiłem maszynę do rozsiewania nawozu, znalazłem również nawóz, tylko kiedy nawóz wsypać do maszyny? Istniał na palecie, więc pewnie trzeba zakupić odpowiedni podnośnik do traktora, ale przy kilku próbach żaden nie pasował, aż ostatecznie wypożyczyłem ze sklepu wózek widłowy. Dzięki temu udało mi się przesypać nawóz do maszyny. Takie małe problemy, jakie pochodziły z mojej niewiedzy, sprowadzały się często, a twórcy chyba stwierdzili, że dla wszystkiego jest obecne naturalne i nie stanowiło o tym mowy w żadnej pomocy. Tak samo, kiedy z napełnieniem sadzarki ziemniaków – ziemniaków nie było https://symulatorypc.pl/download/symulator-wedkarstwa/ ani w silosach, ani w handlu, więc ostatecznie zwolnił z uprawy. Wystarczyłoby kilka opisów, i działa byłaby o wiele bardziej wygodna.

Ocena użytkowników 8/10

Wymagania sprzętowe Farming Simulator 19: Platinum Expansion:

Minimalne: Intel Core i3-2100T 2.5 GHz / AMD FX-4100 3.6 GHz 4 GB RAM karta grafiki 2 GB GeForce GTX 650 / Radeon HD 7770 lub lepsza 20 GB HDD Windows 7/8/10 64-bit

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post